Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Dit is het openbare forum waarin mensen van buitenaf (pers, onderwijs en mensen met andere beroepsmatige en/of commerciële belangen) vragen kunnen stellen aan leden van dit forum zonder daar voor te registreren.

Ook kan hier een PTSS gerelateerde website gepromoot worden. Echter per website maar 1 vermelding en een goed argument waarom je website voor mensen met PTSS waarde heeft.

Berichten worden altijd door de beheerder gescreend het kan dus even duren voordat je bericht zichtbaar wordt.

Personen waarvan het vermoeden bestaat dat deze zich beroepsmatig geregistreerd hebben op het forum worden zonder mededeling verwijderd.

Moderator: Youri

Gesloten
tlepel
Top Lid
Top Lid
Berichten: 2354
Lid geworden op: di 24 jan, 2012 11:07 pm

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door tlepel »

LACHE HAHAHA.dit .Nee gewoon effe dicht strijken met je hand en hij is goed! Ben wel blij dat ik niet de enige ben!! hahaha er zitten wel kutvragen bij hoor ..Waar ikzelf nooit over na heb willen denken..ik ben gister even gestopt ermee

Tuurlijk is hij bruikbaar.Anders kunnen ze altijd zelf wat niet goed doorgedrukt is door carbon even op het kopietje zetten

Als jij een boete krijg is het ook 1 keer schrijven maar 2 dezelfde velletjes
agrimony
Top Lid
Top Lid
Berichten: 329
Lid geworden op: ma 26 mar, 2012 2:39 am

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door agrimony »

hi hi, dichtstrijken met de hand zit er bij mij niet in...mijn hele randje is er echt vanaf ! De zijkanten zitten nog wel in elkaar. (heb van de bovenkant , toen ik het randje eraf had getrokken gekeken of en nog vragen aan de binnenkant stonden en zag dat dit niet zo was, schrik ! ha ha ha) stuur het gewoon op en hoop er het beste van.
Goed begin van de dag met deze humor !
groetjes
Agrimony
tlepel
Top Lid
Top Lid
Berichten: 2354
Lid geworden op: di 24 jan, 2012 11:07 pm

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door tlepel »

Ik ga zo verder met invullen..en wil ik het vandaag op de bus doen.
tlepel
Top Lid
Top Lid
Berichten: 2354
Lid geworden op: di 24 jan, 2012 11:07 pm

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door tlepel »

En ??? wat vonden jullie van mijn ? Of heb ik nu jullie theorie helemaal in de war geschopt
jessicapol22
4 posts
4 posts
Berichten: 4
Lid geworden op: do 24 mei, 2012 4:29 pm

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door jessicapol22 »

ik wil best deelnemen aan diet onderzoek...
bij mij is 5 jaar geleden ptss vastgesteld.. en tot de dag van vandaag
merk ik het nog steeds bij bepaalde dingen
Helge

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door Helge »

Hoi Jessica,

Volgens mij loopt het onderzoek nog steeds, dus dan kun je t beste even een mailtje sturen naar ptssherstel@yahoo.com .

Groetjes Helge
VioletCarsonRose
Junior
Junior
Berichten: 92
Lid geworden op: za 15 sep, 2012 12:11 am

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door VioletCarsonRose »

Moest het onderzoek nog lopen, wil ik ook wel mijn steentje bijdragen...
Helge

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door Helge »

Geldt voor jou hetzelfde, even een mail naar bovenstaand adres!

Groetjes Helge
spookje
Top Lid
Top Lid
Berichten: 484
Lid geworden op: di 06 dec, 2011 5:11 pm

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door spookje »

Geldt het ook voor mensen die wel de diagnose hebben maar nog aan t vechten zijn met wat er nou aan de hand is?
Helge

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door Helge »

Voor een onderzoek naar het herstelproces na een posttraumatische stress-stoornis zijn we op zoek naar mensen die

- in de afgelopen 10 jaar gediagnosticeerd zijn óf zijn geweest met een posttraumatische stress-stoornis
- en daarvoor behandeld zijn met therapie en/ of medicatie en/of EMDR in de afgelopen 10 jaar
- en deze behandeling, al dan niet succesvol, hebben afgerond (mensen die opnieuw in behandeling zijn kunnen ook deelnemen).


Dit zijn de voorwaarden om aan het onderzoek mee te kunnen doen. In principe moet je dus de behandeling hebben afgerond. Als je twijfelt kun je in je mail toch eerst je vraag stellen Spookje?

Liefs Helge
anna
Junior
Junior
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 03 okt, 2012 11:15 am

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door anna »

Ik wil graag mee doen aan het onderzoek. Als je mij een berichtje stuurt naar mijn emailadres dan zal ik mijn privéadres doorgeven. De hoofdreden dat ik mee wil doen is dat ik zelf al een aantal jaar onder behandeling ben voor PTSS en maar niet de juiste behandeling krijg. Ik denk dat er veel te snel wordt het etiket BPS op mensen met PTSS wordt geplakt. Behandelaars blijven hier vaag over en dit belemmerd dan weer het herstelproces. Ik mis in mijn behandeling goed diagnostisch onderzoek (bijv. Sides) en ben benieuwd wat de ervaringen zijn van mijn lotgenoten op dit gebied. Groet, Anna
spookje
Top Lid
Top Lid
Berichten: 484
Lid geworden op: di 06 dec, 2011 5:11 pm

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door spookje »

Hoi Helge,
Ik heb eerst een mailtje gestuurd met mijn vragen en nu kijken of ik er geschikt voor ben.
Groetjes,
Spookje
Gesloten