Vrouwelijke veteranen met PTSS

Dit is het openbare forum waarin mensen van buitenaf (pers, onderwijs en mensen met andere beroepsmatige en/of commerciële belangen) vragen kunnen stellen aan leden van dit forum zonder daar voor te registreren.

Ook kan hier een PTSS gerelateerde website gepromoot worden. Echter per website maar 1 vermelding en een goed argument waarom je website voor mensen met PTSS waarde heeft.

Berichten worden altijd door de beheerder gescreend het kan dus even duren voordat je bericht zichtbaar wordt.

Personen waarvan het vermoeden bestaat dat deze zich beroepsmatig geregistreerd hebben op het forum worden zonder mededeling verwijderd.

Moderator: Youri

Gesloten
annelot

Vrouwelijke veteranen met PTSS

Bericht door annelot »

Voor een bekend damesblad ben ik, freelance journalist, op zoek naar een vrouwelijke veteraan die aan PTSS leidt als gevolg van haar werkzaamheden op uitzending naar een risicovol gebied. Het gaat om twee interviews, een met haar en een met haar partner, zodat van beide kanten belicht wordt hoe de ervaringen van de vrouw een wissel heeft getrokken op zowel haar als haar partner en hun relatie. Er zal ook een portretfoto van beiden in het blad verschijnen. De inhoud van de interviews wordt uiteraard eerst met de betrokkenen afgestemd voor de publicatie.

Het zou erg fijn zijn als iemand mij hiermee verder zou willen helpen. Mijn emailadres: annelothoek@hotmail.com

Alvast veel dank!
Gesloten