Vragenlijst voor project op school

Dit is het openbare forum waarin mensen van buitenaf (pers, onderwijs en mensen met andere beroepsmatige en/of commerciële belangen) vragen kunnen stellen aan leden van dit forum zonder daar voor te registreren.

Ook kan hier een PTSS gerelateerde website gepromoot worden. Echter per website maar 1 vermelding en een goed argument waarom je website voor mensen met PTSS waarde heeft.

Berichten worden altijd door de beheerder gescreend het kan dus even duren voordat je bericht zichtbaar wordt.

Personen waarvan het vermoeden bestaat dat deze zich beroepsmatig geregistreerd hebben op het forum worden zonder mededeling verwijderd.

Moderator: Youri

Gesloten
AngeliquevdH

Vragenlijst voor project op school

Bericht door AngeliquevdH »

Hallo allemaal,

Wij zitten in het eerste van Biomedische Wetenschappen op de universiteit van Utrecht en zijn met een project over chronische stress en ziekte bezig. Hiervoor moeten wij een verslag schrijven over wat chronische stress inhoud en wat voor invloed dit kan hebben op een persoon.

Voor dit project moet er ook een interview komen over iemand die iets te maken heeft gehad met chronische stress. Dit is om ook een andere kant, de emotionele, van de ziekte te bekijken in plaats van enkel de medische.

Hiervoor hebben wij een aantal vragen bedacht die door gemaild zouden kunnen worden als iemand interesse heeft om te helpen. Aangezien wij het voorlopige verslag binnenkort al in moeten leveren, zouden we het fijn vinden als die vragenlijst dan ook weer snel teruggestuurd zou kunnen worden. De vragenlijsten die wij terugkrijgen worden enkel gebruikt in ons verslag en het mag natuurlijk anoniem als je het te persoonlijk vindt om er een naam bij te zetten.

Als je zou willen helpen dan kun je mij mailen op a.vandenhoeven1@students.uu.nl of je kunt natuurlijk ook hier reageren!

Alvast heel erg bedankt!
Groetjes, Angelique
tijgertje
Top Lid
Top Lid
Berichten: 7508
Lid geworden op: ma 18 aug, 2008 5:26 pm

Re: Vragenlijst voor project op school

Bericht door tijgertje »

van mij mag je de vragen doormailen
als het nog nodig is
laat het even weten dan geef ik mijn mailadres door
Gebruikersavatar
remy
Top Lid
Top Lid
Berichten: 283
Lid geworden op: vr 11 feb, 2011 10:00 pm

Re: Vragenlijst voor project op school

Bericht door remy »

Ik wil ook wel helpen hoor.
meisjevan7
Senior
Senior
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 07 jan, 2011 9:55 pm

Re: Vragenlijst voor project op school

Bericht door meisjevan7 »

ook ik wil je vragen wel invullen.

maarten.
AngeliquevdH

Re: Vragenlijst voor project op school

Bericht door AngeliquevdH »

Ik vrees dat het niet meer nodig is!

Mvg Angelique
Gesloten