Help!

Dit is het openbare forum waarin mensen van buitenaf (pers, onderwijs en mensen met andere beroepsmatige en/of commerciële belangen) vragen kunnen stellen aan leden van dit forum zonder daar voor te registreren.

Ook kan hier een PTSS gerelateerde website gepromoot worden. Echter per website maar 1 vermelding en een goed argument waarom je website voor mensen met PTSS waarde heeft.

Berichten worden altijd door de beheerder gescreend het kan dus even duren voordat je bericht zichtbaar wordt.

Personen waarvan het vermoeden bestaat dat deze zich beroepsmatig geregistreerd hebben op het forum worden zonder mededeling verwijderd.

Moderator: Youri

Gesloten
Hartje666
1 post
1 post
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 26 okt, 2015 11:49 am

Help!

Bericht door Hartje666 »

Beste Allemaal,

Ik had een vraagje; voor mijn opleiding maak ik een werkstuk over wat de overheid doet voor mensen met een psychische ziekte, omdat ik van mening ben dat vele aan hun lot worden overgelaten. Zelf ben ik ook een tijdje depressief geweest en ben toen niet goed geholpen.
Daarom wilde ik jullie vragen of jullie misschien 2 minuten zouden willen vrijmaken en mijn anonieme enquête willen invullen: http://www.survio.com/survey/d/Y3Q6X9R2Z1L9H2G4N

alvast superbedankt!
Gesloten