Gezocht: mensen met een PTSS

Dit is het openbare forum waarin mensen van buitenaf (pers, onderwijs en mensen met andere beroepsmatige en/of commerciële belangen) vragen kunnen stellen aan leden van dit forum zonder daar voor te registreren.

Ook kan hier een PTSS gerelateerde website gepromoot worden. Echter per website maar 1 vermelding en een goed argument waarom je website voor mensen met PTSS waarde heeft.

Berichten worden altijd door de beheerder gescreend het kan dus even duren voordat je bericht zichtbaar wordt.

Personen waarvan het vermoeden bestaat dat deze zich beroepsmatig geregistreerd hebben op het forum worden zonder mededeling verwijderd.

Moderator: Youri

Gesloten
Kim19

Gezocht: mensen met een PTSS

Bericht door Kim19 »

Hallo allemaal,

ik ben Kim en ben studente Psychologie aan de Radboud Universiteit. Ik schrijf een paper over het Posttraumatische Stress Syndroom bij treinmachinisten- en conducteurs die betrokken waren bij een zelfmoordpoging op het spoor.
Graag zou ik om deze reden in contact willen komen met iemand deze ervaring heeft en hier ook iets meer over wil vertellen. Het betreft een kort interview via de mail, waarbij ik de vragen opstuur en u rustig kunt nadenken over het antwoord. Als u er geen bezwaar tegen heeft, vraag ik eventueel om verduidelijking of verdieping.

Ik zou het ook fijn vinden als mensen met andere ervaringen die hebben geleid tot het PSTS zouden willen deelnemen.
Jullie zouden me hiermee ontzettend helpen!

Mailen kan naar: Kimniessen@hotmail.com
Alvast bedankt!

groetjes, Kim
Gesloten