PTSS ontwerp project

Dit is het openbare forum waarin mensen van buitenaf (pers, onderwijs en mensen met andere beroepsmatige en/of commerciële belangen) vragen kunnen stellen aan leden van dit forum zonder daar voor te registreren.

Ook kan hier een PTSS gerelateerde website gepromoot worden. Echter per website maar 1 vermelding en een goed argument waarom je website voor mensen met PTSS waarde heeft.

Berichten worden altijd door de beheerder gescreend het kan dus even duren voordat je bericht zichtbaar wordt.

Personen waarvan het vermoeden bestaat dat deze zich beroepsmatig geregistreerd hebben op het forum worden zonder mededeling verwijderd.

Moderator: Youri

Gesloten
Jeroen

PTSS ontwerp project

Bericht door Jeroen »

Hallo allemaal,

Wij zitten in het derde jaar Industrial Design op de universiteit van Eindhoven en zijn met een project over PTSS bezig. Het doel van het project is om een product te maken dat helpt bij het herstel proces. Dit doel is wel zo breed dat we vrij zijn om te kiezen op welk deel van het proces we ons op richten, en ook voor welke mensen (welke vormen van PTSS) het bedoeld is.

Omdat dit in vergelijking met vorige projecten toch een serieuze doelgroep is, en we wel echt iets willen maken wat zou kunnen helpen, zou het voor ons heel fijn zijn als er hier mensen zijn die ons wat meer kunnen vertellen over dit onderwerp.

We hebben hiervoor een interview op papier gezet dat we door kunnen mailen als iemand interesse zou hebben om te helpen. Dit kun je dan invullen wanneer je tijd hebt en terug mailen. Natuurlijk gebruiken we de informatie alleen voor ons eigen project!

Als je zou willen helpen dan kun je mij mailen op jeroen.s.blom@gmail.com of je kunt een ander adres of andere manier achter laten en dan zal ik ook zorgen dat het interview terecht komt.

Alvast heel erg bedankt!
Jeroen
Jeroen

Re: PTSS ontwerp project

Bericht door Jeroen »

Hallo allemaal,

heel erg bedankt voor alle reacties!
De onderzoeksfase in het project is nu net afgerond en nu is het de bedoeling alle informatie te vertalen naar een ontwerp.

Nogmaals bedankt!

Groeten,
Jeroen
Gebruikersavatar
Ikkeuh91
Top Lid
Top Lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: vr 28 sep, 2007 7:10 pm

Re: PTSS ontwerp project

Bericht door Ikkeuh91 »

Dag Jeroen,

Wat fijn dat je iets laat weten hier!
En ik weet niet of er uiteindelijk ook nog wat gezegd zou worden over het uiteindelijke ontwerp? -als je wilt natuurlijk-

Veel succes nog alleszins!

ikje
Als ik de vrijheid in mezelf zou kunnen ervaren, hoef ik niet meer te kunnen vliegen om vrij te zijn
Gesloten