Morgen mag ik huilen

In dit forum kan je boeken aanraden en bespreken.
Dit forum is publiekelijk toegankelijk het plaatsen van een artikel door niet leden wordt altijd eerst ter goedkeuring bij de beheerder voorgelegd.

De meeste boeken zijn direct te bestellen bij bol.com.
Naast de aantrekkelijke prijzen en de snelle levering ondersteunt u hiermee ook deze website.

Moderator: Youri

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Youri
Administrator
Administrator
Berichten: 814
Lid geworden op: vr 20 okt, 2006 12:05 am

Morgen mag ik huilen

Bericht door Youri »

1001004001532585(Alleen 2e-hands verkrijgbaar bij bol.com)

Morgen mag ik huilen.jpg
[/url]

Beschrijving

Incest is het ergste verraad dat een kind kan overkomen.Donna Friess werd jarenlang door haar vader seksueel misbruikt.Dit is haar indringende, persoonlijke verhaal.Donna's jonge leven was een aaneenschakeling van vernederingen,psychische martelingen, angst en onnoemelijk veel verdriet. Opopenhartige wijze beschrijft zij de pijn van het kind dat zij eenswas - tot de triomf van de sterke vrouw die zij geworden is. Dedag waarop haar eigen dochterje Julie wordt bedreigd, is de dagwaarop Donna de kracht vindt tegen haar tirannieke vader inopstand te komen. Gesteund door haar familie klaagt zij hemaan en brengt zijn zwaar bewaakte geheim in de openbaarheid.
.Worgen rnag ik huilen is een openhartig, onvergetelijk boek.Dankzij de onverschrokken dapperheid van mensen zoals DonnaFriess wordt het duistere kwaad van incest naar het licht van dewaarheid gebracht

Bron: http://pulp.biedmeer.nl
Met vriendelijke groet,
Youri
Plaats reactie