Zelfhulpboek; als je misbruikt bent

In dit forum kan je boeken aanraden en bespreken.
Dit forum is publiekelijk toegankelijk het plaatsen van een artikel door niet leden wordt altijd eerst ter goedkeuring bij de beheerder voorgelegd.

De meeste boeken zijn direct te bestellen bij bol.com.
Naast de aantrekkelijke prijzen en de snelle levering ondersteunt u hiermee ook deze website.

Moderator: Youri

Plaats reactie
Pientje
5 posts
5 posts
Berichten: 5
Lid geworden op: di 23 dec, 2014 1:39 pm

Zelfhulpboek; als je misbruikt bent

Bericht door Pientje »



Beschrijving
Slachtoffer zijn van seksueel misbruik, een aanranding of een verkrachting heeft vaak een enorme invloed op je leven. Of het misbruik nu éénmalig was of langdurig voorkwam, veel vrouwen en meiden zoeken naar wegen om deze soms traumatische ervaring(en) een plaats te geven in hun leven. Dit boek helpt je op weg om het misbruik te verwerken en ervan te herstellen. Het geeft je antwoord op vragen als: Welke gevolgen heeft het seksueel misbruik voor mijn leven en hoe word ik me daar van bewust? Hoe kan ik mijn boosheid, rouw en verdriet uiten? Hoe reken ik af met schuldgevoelens? Wat kan ik doen aan gevoelens van angst of wantrouwen? Hoe krijg ik weer kracht en zelfvertrouwen? Waar vind ik verdere hulp als ik er alleen niet uitkom? Dit boek geeft jou, en de mensen die je willen steunen, op een heldere en leesbare manier inzicht in het verwerkingsproces. Er staan veel praktische tips en (schrijf) oefeningen in.

Mijn mening
Ik heb dit boek in mijn eentje gedaan en heb weinig gepraat over de oefeningen die ik deed en wat die oefeningen met me deden. Ik heb veel informatie gekregen en heeft me vooruit geholpen naar de eerste stap tot verwerking.
PDL
Top Lid
Top Lid
Berichten: 1008
Lid geworden op: ma 04 feb, 2013 1:15 pm

Re: Zelfhulpboek; als je misbruikt bent

Bericht door PDL »

Dankje voor het delen :)
Pientje
5 posts
5 posts
Berichten: 5
Lid geworden op: di 23 dec, 2014 1:39 pm

Re: Zelfhulpboek; als je misbruikt bent

Bericht door Pientje »

ParadiseLost schreef:Dankje voor het delen :)
Graag gedaan! Ik hoop dat mensen er wat aan hebben!
Plaats reactie