Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Dit is het openbare forum waarin mensen van buitenaf (pers, onderwijs en mensen met andere beroepsmatige en/of commerciële belangen) vragen kunnen stellen aan leden van dit forum zonder daar voor te registreren.

Ook kan hier een PTSS gerelateerde website gepromoot worden. Echter per website maar 1 vermelding en een goed argument waarom je website voor mensen met PTSS waarde heeft.

Berichten worden altijd door de beheerder gescreend het kan dus even duren voordat je bericht zichtbaar wordt.

Personen waarvan het vermoeden bestaat dat deze zich beroepsmatig geregistreerd hebben op het forum worden zonder mededeling verwijderd.

Moderator: Youri

Gesloten
PTSSHERSTEL

Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door PTSSHERSTEL »

Beste allemaal,

Voor een onderzoek naar het herstelproces na een posttraumatische stress-stoornis zijn we op zoek naar mensen die

- in de afgelopen 10 jaar gediagnosticeerd zijn óf zijn geweest met een posttraumatische stress-stoornis
- en daarvoor behandeld zijn met therapie en/ of medicatie en/of EMDR in de afgelopen 10 jaar
- en deze behandeling, al dan niet succesvol, hebben afgerond (mensen die opnieuw in behandeling zijn kunnen ook deelnemen).

Deelname aan het onderzoek betekent dat u gedurende een half uur een aantal vragenlijsten invult die betrekking hebben op de manier waarop u bent omgegaan met uw klachten. De vragenlijsten krijgt u thuis gestuurd. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld. De resultaten van het onderzoek zullen geanonimiseerd gepubliceerd worden in wetenschappelijke tijdschriften.

Dit onderzoek wordt uitgevoerd binnen de programma's van IQ Healthcare, Scientific Institute for Quality of Healthcare van de Radboud Universiteit Nijmegen en het lectoraat 'Herstelondersteunende zorg en cliëntempowerment' van Saxion Hogescholen.

Voor meer informatie en aanmelding kunt u contact opnemen met drs. I. Schaap via ptssherstel@yahoo.com of u kunt een berichtje op dit forum achterlaten en wij nemen contact met u op.

Alvast bedankt voor uw medewerking!
tlepel
Top Lid
Top Lid
Berichten: 2354
Lid geworden op: di 24 jan, 2012 11:07 pm

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door tlepel »

OOhh ik wil best een vragenlijst invullen..Lijkt me wel leuk Alleen de ene peut zegt dat ik het wel heb ptss en de andere , de balgehakt die zegt van niet.
ikke203
Junior
Junior
Berichten: 80
Lid geworden op: zo 06 apr, 2008 9:13 am

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door ikke203 »

ik wil wel een vragen lijst invullen
Helge

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door Helge »

Het handigst is om zelf even een mail te sturen naar het adres in het eerste bericht. Aangezien degene die de oproep doet geen contact met ons kan opnemen.

Groetjes Helge
tlepel
Top Lid
Top Lid
Berichten: 2354
Lid geworden op: di 24 jan, 2012 11:07 pm

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door tlepel »

Nou ik wil dus dat formulier invullen maar ik kan niet mailen omdat de bewerking niet standaard mail is ofzoiets..ik kan ook niet pben omdaty dat niet kan ..trouwens we kunnen helemaal niets ..smylies staan uit ,onderschrift is weg en het plaatje is er niet..ik weet niet hoe Helge aan haar lijst komt...ik ga niet hier mijn adress opzetten,wel mijn pincode uiteraard maar daar wordt niet omgevraagd

me plaatje zie je wel zie ik nu
Helge

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door Helge »

Heb je even een pb gestuurd.
marga717
7 posts
7 posts
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 06 jun, 2012 5:57 pm

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door marga717 »

De vragenlijst word mij al toegestuurd, mailen is mij wel gelukt.

Vriendelijke groeten,
Marga
tlepel
Top Lid
Top Lid
Berichten: 2354
Lid geworden op: di 24 jan, 2012 11:07 pm

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door tlepel »

Heb inmiddels kopieert mailadress en via gmail verzonden mijn adress gegevens
ptssherstel

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door ptssherstel »

Bedankt Helge, voor je hulp.
Helge

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door Helge »

Geen dank hoor, graag gedaan!
tlepel
Top Lid
Top Lid
Berichten: 2354
Lid geworden op: di 24 jan, 2012 11:07 pm

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door tlepel »

[quote="Helge"]Geen dank hoor, graag gedaan![/quote]



WAt schuift et !!!! had je moeten zeggen
Helge

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door Helge »

Ha ha, het helpt anderen met PTSS misschien, daar gaat het mij om.
tlepel
Top Lid
Top Lid
Berichten: 2354
Lid geworden op: di 24 jan, 2012 11:07 pm

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door tlepel »

OOhh helge ik ben met de lijst bezig nu..ben eerst bezig met alles bij elkaar leggen ..nu had ik een dik papier en ik dacht dat dat papier vastgeplakt zat maar is carbont..had jij dat ook prongeluk/express kapot getrokken? ik heb het weer vastgedrukt nu hoor ..
agrimony
Top Lid
Top Lid
Berichten: 329
Lid geworden op: ma 26 mar, 2012 2:39 am

Re: Gezocht voor onderzoek: mensen die een PTSS hebben (gehad)

Bericht door agrimony »

ha ha grappig, ik heb het zelfde gedaan, dacht dat de lijst los gemaakt moest worden en dat er binnne in nog meer vragen stonden, oeps...is dat formulier nu nog bruikbaar voor het onderzoek nu het bovenste randje er van af is ? Heb 'm niet helemaal los gemaakt maar het bovenste randje is er wel van af !
groet
Agrimony
Gesloten