Gezocht: 55+ers met traumatische ervaring(en)

Dit is het openbare forum waarin mensen van buitenaf (pers, onderwijs en mensen met andere beroepsmatige en/of commerciële belangen) vragen kunnen stellen aan leden van dit forum zonder daar voor te registreren.

Ook kan hier een PTSS gerelateerde website gepromoot worden. Echter per website maar 1 vermelding en een goed argument waarom je website voor mensen met PTSS waarde heeft.

Berichten worden altijd door de beheerder gescreend het kan dus even duren voordat je bericht zichtbaar wordt.

Personen waarvan het vermoeden bestaat dat deze zich beroepsmatig geregistreerd hebben op het forum worden zonder mededeling verwijderd.

Moderator: Youri

Gesloten
denise

Gezocht: 55+ers met traumatische ervaring(en)

Bericht door denise »

Beste forum-bezoekers,

Voor mijn scriptie-onderzoek binnen de opleiding tot psychogerontoloog (ouderenpsycholoog) ben ik op zoek naar:

55+ers die in het verleden een traumatische ervaring hebben meegemaakt.

Heeft u bijvoorbeeld gevochten in Nederlands-Indie? Heeft u op traumatische wijze een naaste verloren? Bent u het slachtoffer geweest van geweld en/of misbruik? Of heeft u andere traumatische gebeurtenissen meegemaakt?

Stuur dan een mail naar denisehanssen@gmail.com. Ook als u twijfelt of u in mijn doelgroep valt, zou ik het fijn vinden als u toch een mail stuurt.
Het onderzoek betreft een interview (mondeling, telefonisch, of ik kan u een aantal vragen toesturen per post of e-mail) dat voor het grootste deel gaat over de gevolgen van de traumatische gebeurtenissen voor de relaties met verschillende gezinsleden.

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Denise Hanssen
psychogerontoloog i.o.
Gesloten