Project voor studie Verpleegkunde

Dit is het openbare forum waarin mensen van buitenaf (pers, onderwijs en mensen met andere beroepsmatige en/of commerciële belangen) vragen kunnen stellen aan leden van dit forum zonder daar voor te registreren.

Ook kan hier een PTSS gerelateerde website gepromoot worden. Echter per website maar 1 vermelding en een goed argument waarom je website voor mensen met PTSS waarde heeft.

Berichten worden altijd door de beheerder gescreend het kan dus even duren voordat je bericht zichtbaar wordt.

Personen waarvan het vermoeden bestaat dat deze zich beroepsmatig geregistreerd hebben op het forum worden zonder mededeling verwijderd.

Moderator: Youri

Gesloten
Annieballie

Project voor studie Verpleegkunde

Bericht door Annieballie »

Hoi iedereen,


Voor mijn studie Verpleegkunde moet ik met een groepje van 4 andere meiden een project houden over Ketenzorg.
Niet zomaar ketenzorg, maar over ketenzorg van iemand die lijdt aan PTSS.

er is veel te vinden in boeken en op het internet, maar om ons er nog beter in te kunnen verdiepen wordt van ons verwacht dat we een interview houden met mensen die lijden aan PTSS. Dit hoeft niet perse iemand te zijn die lijdt aan PTSS, het kan ook iemand zijn die iemand verzorgd die PTSS heeft, of een psychiater van iemand die PTSS heeft, of familie en vrienden.. We willen het zo ruim mogelijk uitzoeken zodat we in ons project het best kunnnen verdiepen!

Ik heb al een reactie gehad van Bambi, maar hoop op meer reacties te kunnen krijgen.
Morgen gaan mijn groepje en ik vragen bedenken voor de interview, maar het is voor ons belangrijk dat duidelijk gemaakt wordt hoe we met iemand kunnen communiceren die PTSS heeft. Geen van ons heeft ooit met iemand gepraat die PTSS heeft, dus zijn er nog tips waar we op moeten letten als we een gesprek gaan voeren?

Ik heb nog geen vragen die wij beantwoord willen hebben, maar dat komt ook omdat we het liever persoonlijk doen dan via internet.
Internet is alleen een manier om mensen te kunnen vinden voor ons!

Ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is en dat er iemand is die geintereseerd is :)


Met vriendelijke groeten,
Anne
pettie

Re: Project voor studie Verpleegkunde

Bericht door pettie »

Hoi Anne,

Ik zou eventueel wel willen mee werken aan jullie project.
tijgertje
Top Lid
Top Lid
Berichten: 7508
Lid geworden op: ma 18 aug, 2008 5:26 pm

Re: Project voor studie Verpleegkunde

Bericht door tijgertje »

ik zou eventueel wel mee willen doen
maar van waar kom je
en hoe houden jullie die interviews?
bij iemand thuis? of bij jullie? of ergens anders?

sorry voor die vragen
Sue

Re: Project voor studie Verpleegkunde

Bericht door Sue »

Hoi hoi,

Je kunt eventueel contact met me opnemen via mijn weblog: www.swan.web-log.nl.
Daar vind je ook veel informatie over hoe ik het ervaar. Stukken tekst mag je gebruiken, maar dan hoor ik het wel graag. En met bronvermelding!

Groetjes

Sue
Eempie
5 posts
5 posts
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 17 mar, 2008 8:51 pm

Re: Project voor studie Verpleegkunde

Bericht door Eempie »

Hoi,
Ik ben zelf ook verpleegkundestudent en wil wel meewerken aan jullie interview (mocht dit nog nodig zijn)

Groeten
Nienke76
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: za 06 dec, 2008 2:19 am

Re: Project voor studie Verpleegkunde

Bericht door Nienke76 »

Hoi Anne,

Wil best meewerken aan jullie onderzoek. Hoe gaat dat er uitzien en waar willen jullie die interviews dan houden?

Ik ga het vast van je horen.....

Groetjes Nienke
Als ik eenzaam ben, probeer ik mijn lantaarntje op mijzelf te laten schijnen.
Gesloten