Interviews nodig voor onderzoek

Dit is het openbare forum waarin mensen van buitenaf (pers, onderwijs en mensen met andere beroepsmatige en/of commerciële belangen) vragen kunnen stellen aan leden van dit forum zonder daar voor te registreren.

Ook kan hier een PTSS gerelateerde website gepromoot worden. Echter per website maar 1 vermelding en een goed argument waarom je website voor mensen met PTSS waarde heeft.

Berichten worden altijd door de beheerder gescreend het kan dus even duren voordat je bericht zichtbaar wordt.

Personen waarvan het vermoeden bestaat dat deze zich beroepsmatig geregistreerd hebben op het forum worden zonder mededeling verwijderd.

Moderator: Youri

Gesloten
WytzeBijleveld

Interviews nodig voor onderzoek

Bericht door WytzeBijleveld »

Dag beste mensen,

Mijn naam is Wytze Bijleveld en ik studeer Culturele Maatschappelijke Vorming aan de Hogeschool Utrecht. Nu zit ik in het 2de jaar, maar moet nog een onderzoek afronden voordat ik mijn Propedeuse in ontvangst mag nemen. In dit onderzoek richt ik mij op de hoofdvraag:

"Welke effecten heeft PTSS op de thuissituatie van een PTSS patient".

Graag zou ik een aantal interviews willen afnemen om meer relevante informatie te achterhalen. Woont u in de buurt van Utrecht en heeft u tijd voor een interview, dan zou u mij enorm helpen. Heeft u tijd voor een interview of wilt u meer weten, dan kunt u mij natuurlijk altijd mailen wbijleveld@live.nl.

Alvast bedankt,

Wytze Bijleveld
Rudy
2 posts
2 posts
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 29 sep, 2014 9:56 pm

Re: Interviews nodig voor onderzoek

Bericht door Rudy »

Ha Wytze,

Ik wil best mee werken aan een interview over Ptss en de thuissituatie. Ik woon niet in de buurt van Utrecht maar misschien kan het ook via Skype. Stuur maar een bericht via email dekieviet.rudy@gmail.com Hoe meer onderzoek en publicatie over dit onderwerp hoe beter. Ik merk dat de omgeving niet altijd begrijpt hoe het nu precies zit en wil graag mee werken aan alles dat dat een stukje beter maakt. Ik wil wel eerst graag weten wat je precies met de info gaat doen en hoe je omgaat met privacy.
Gesloten